Forum Pustkowi
Jak wiadomo Mutant nie może mieć takiej siły jak ghoul czy człowiek więc każdy wybór strony, po jakiej staniemy niesie za sobą pewne konsekwencje. Wypiszę tu zalety i wady poszczególnych ras. Na początek mamy do rozdania 40 punktów statystyk.
Mutant posiada bonus do siły, wytrzymałości i sprawności, ale ma kare do inteligencji, szybkości, charyzmy i zręczności. Jego startowe Statystyki(bez rozdania punktów)to:
Siła:15
Charyzma:-5
Sprawność:+5
Inteligencja:-10
Szybkość:-15
Wytrzymałość:10
Zręczność:-5
Ghoul posiada bonus do zręczności, sprawności, szybkości. Jego startowe statystyki to:
Siła:0
Charyzma:-10
Sprawność:10
Szybkość:5
Zręczność:5
Wytrzymałość-5
Inteligencja:-5
Człowiek zaś posiada bonusy do charyzmy, inteligencji, szybkości i sprawności. Jego początkowe statystyki to:
Siła:-10
Charyzma:15
Sprawność:5
Szybkość:10
Zręczność:-5
Wytrzymałość:-15
Inteligencja:5
Teraz opisze do czego nam służą poszczególne Statystyki.
Siła: Określa jak ciężkie rzeczy możemy podnieść i jak mocno uderzamy.
Charyzma: Określa zdolność przymilania się do różnych osób co jest przydatne podczas misji które nam dają poszczególni ludzie oraz lider danej osady.
Sprawność: Określa jak sprawnie się poruszamy unikamy ciosów i pocisków oraz naprawiamy różne rzeczy(zacięta broń,zepsuty pojazd,zablokowane drzwi).
Szybkość: Określa jak szybko możemy się poruszać, wyprowadzać ciosy oraz unikać ciosów i pocisków.
Zręczność: Jest poniekąd powiązana ze sprawnością bo także ma wpływ na szybkość naprawiania różnych rzeczy, ale też wysoka zręczność umożliwia nam wykonywanie różnych akrobacji i lepsze uniki.
Wytrzymałość: Określa ile ciosów i kul możemy znieść nim będzie nas trzeba pakować w plastikowy worek.
Inteligencja: Określa naszą zdolność na pojmowanie różnych rzeczy, szybkie wykrywanie pułapek i naprawa różnych rzeczy elektroniczno-mechanicznych.
Jak widać nie da się być zbyt uniwersalnym gdyż każda klasa jest przeznaczona do czego innego.
Offline